اولین مطلب و نحوه آشنایی من و جوجو.....
 
 
 

   - اولین مطلب و نحوه آشنایی من و جوجو.....


تنها روشی که به ذهنم رسید روش خوبیه و میتونم  روش

 حساب کنم روش دفتر عقاید بود....نیشخند

 

یعنی یه دفتر عقاید درست کردم و نظرشو تو چند مورد جویا

شدم.don-t_mention.gif

 

ولی سوالام کاملا بچگانه بودن.

 

چند تا از سوالام اینجاس(البته با جوابای جوجوم)

 

سوالام                                    جوابای جوجوم

1:حرف اول                            سلام

2:تنهایی                                غم هم اگر ترکم کند تنهای تنها

 میشوم

 

3:محبت                               در این دنیا که مردانش عصا از

 کور                                                              میدزدند منه

 ساده لوح به دنبال جرعه ای محبت میگشتمناراحت

 

4:غروب                           غروب   عاشقان رنگش طلا نیست

  اگر چه آخرش رنج و جداییست

 

5:عشق                               ای کاش معشوق ز عاشق طلب

 جان میکرد   تا هر بی سر و پایی نشود یار کسی

 

 

6:بهترین کس تو دنیا بعد از خدا و والدین           کاش میشد بگم

 کیهمتفکر

7:به نام چه کسی احساس آرامش میکنید؟           خدا فقط

خدا

 

8:خواننده مورد علاقه شما(مجاز)    

 

        رضا صادقی و سیاوش چاوشی

 

9:خواننده مورد علاقه شما(غیر مجاز)      داریوش و هایده و ایرج

 و سعید

10:به چه ورزشی علاقه دارید؟            فوتبال و  شطرنج

 

11:طرفدار چه تیمی هستید؟(داخلی و خارجی)      استقلال و

رآل مادرید

12:از چه بازیکنی خوشتان می آید؟                از خودم

 

 

13:از چه بازیگری خوشتان می آید؟           محمد رضا فروتن و

لعیا زنگنه

14:سفر                                  گر همسفر عشق شدی مرد

سفر باش    هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش

 

15:مسافر                       پشت سر مسافر گریه شگون نداره

 

16:آینه                           خود شکن آینه شکستن خطاست

 

17:از چه موسیقی خوشتان می آید؟          ملایم و غمگین

 

18:بهترین دوستانتان را نام ببرید؟      جمال و غم و غصه

 

19:از نظر شما محبت وازه گنگی است؟      آره که هست.کی

 میدونه محبت یعنی چی؟کی بدون توقع محبت میکنه؟ناراحت

 

20:چه اسامی از دختر را می پسندید؟  زهرا  فاطمه  رقیه

  مهدیه  نیلوفر

21:چه اسامی از پسر را میپسندید؟  ابوالفضل   مهدی   اسلام

 

22:بزرگترین آرزوی شما      دیدن چهره واقعی مردمto_take_umbrage.gif

 

23:بهترین فیلمی که تا به حال دیده اید؟        هفت ترانه

  باغبان  دو کله شق

24:دوست        یکی هم واسه ما پیدا کن

 

آخه میدونید هنوزم اون دفترو دارم.تعداد سوالات حدود 60 تاست

 که انشاالله تو یه پست دیگه میذارمش....نیشخند

 

راستی خودمم میدونم که سوالامخیلی بچگانسااااااااا

ولی....

 

 

ناگفته نمونه که تو قسمت معرفی نسبتش با منو نوشته بود

آشنا نه پسرخاله و تو قسمت شماره تماس شماره ی

خونشونو یادداشت نکرده بود.شماره محل کارشو یادداشت کرده

 بود.(آخه 6سال پیش جوجوم تلفن همراه نداشت)نیشخندمنم بابت

 این موضوع خیلی خوشحال شدمو فکر میکردم یه جورایی داره

 بهم شماره میده.با دوستام که مشورت کردم اونام همین نظرو

داشتن.

به خاطر همین بهم پیشنهاد دادن که بهش زنگ بزنمو....

 

اتفاقا یه بارم این کارو کردم ولی خوشبختانه اون لحظه سر کار

نبود.آخه اگه بود نمیدونستم چی باید بهش بگم و اون موقع......

خجالت

بگذریم ولی ظاهرا جوجومم خیلی دوست داشت که راجع به من

 اطلاعاتی داشته باشه.چون در پایان دفترم که نوشته بودم

 نظرتونو راجع به این دفتر بیان کنید نوشته بود:  کامل

نیست.لطفا کاملش کن

 

منم این فرصتو مناسب دیدم و ازش پرسیدم :من نمیدونم چه

 سوالایی باید بونویسم.توبرام چند نمونه سوال بیار...

 

چند روز بعد اومد خونمونو یه کاغذ بهم داد.وقتی ازش پرسیدم

این چیه بهم گفت که همون سوالاییه که میخواستیلبخند

منم با کلی ذوق رفتم تو اتاقو سوالارو بررسی کردم.از سوالاش

 معلوم بود که اونم دوست داره یه چیزایی رو راجع به من

بدونه.......

 

خلاصه سریع یه دفتر دیگه برداشتم و سوالامو تو دفتر جدید

منتقل کردمو

 

البته ناگفته نمونه که اولین ستون نظر خواهی رو خودم با

شیطنتای

بچگیم پر کردمو

توش کلی خالی بستم تا نظر جوجومو به خودم جلب کنم.

 

بعضی از سوالو جوابارو اینجا مینویسم:

سوال:                                                                جوابای خودم:

1:تا حالا عاشق شده اید؟؟؟   

                                     بله.حاضرم جونمم واسش بدم

 

2:رنگ عشق چه رنگیه؟؟؟  

                                    رنگ چشای معشوقم

3:دوست دارید در آینده اسم بچه هاتونو چی بذارید؟؟؟ 

      نمیدونم.باید مشورت کنم

 

و حدود 30تا از این سوالو جوابا که همه جواباش برای تحریک

کردن حس مردونه ی جوجوم بود و خوشبختانه موفق شدم

 

وقتی که دفترو دادم به جوجوم تا بخونه  و نظرشو بهم بگه کلی

 استرس داشتم تا دفترمو برگردونه

 

تا این که بالاخره روز موعود فرا رسید و یه شب بابام که از سر

 کار اومد گفت:آماده شید بریم خونه خاله اینا(البته منظورش

خونه خاله کوچیکم بود).خلاصه من خیلی خوشحال شدم چون

مطمن بودم جوجومم اونجاس.خلاصه با کلی ذوق وشوق آماده

شدم برای رفتن.

 

اتفاقا جوجوم زودتر از ما رسیده بود اونجا.

بعد از اینکه یکم نشستیم پیشیم بهم اشاره داد برم تو اتاق

 خواب...وقتی اومد تو اتاق با ناباوری ازم پرسید این حرفا حرفای خودته؟؟؟

منم خیلی طبیعی گفتم آره.

بعد بیچچاره از عصبانیت سرخ سرخ شده بود

من خیلی ریلکس ازش پرسیدم چیزی شده؟؟؟؟

بعد پیشیم گفت از چیزی که میترسیدم سرم اومد....

منم خیلی راحت و عادی گفتم من که نمیفهمم چی میگی.نیشخند

(داشتم هم خودمو و هم جوجومو با این حرفم گول میزدم)بعد

 هم خیلی عادی از اتاق اومدم بیرون

چند لحظه بعد هم جوجوم اومد تو پذیرایی نشست ولی کلی

فکرش مشغول بودمتفکر

بعد یواشکی بهم اشاره داد که فردا میام تو راه مدرست با هم صحبت کنیم.

 

منم که تا حالا با کسی بیرون نرفته بودم کلی ترسیدم که شاید

 کسی ما  دو تا رو با هم تو خیابون ببینه و مامانم از راز من باخبر

 شه

 

خلاصه هر چقدر اسرار کرد اجازه ندادم که تو راه مدرسه بیاد تا با

 هم صحبت کنیم.به خاطر همین هم دفترمو بهم پس نداد گفت

یه روز میارم خونتون.

هرچقدرم که من اصرار کردم دفترمو بهم پس ندادوهمش  می

 گفت یه روز میارم خونتون.....

منم منتظر موندم تا پیشیم یه روز دفترمو بیاره خونمون

خلاصه اون شب دفتر عقایدمو بهم نداد و خداحافظی کرد و از

خونه خاله اینا رفت.......




+ | نوشته شده توسط: عسلی در: جمعه 3 شهريور 1390برچسب:نحوه,آشنایی,| نظرات  :

 

 
منوي اصلي

ارشيو مطالب


مهر 1390
شهريور 1390
موضوعات مطالب
لينک دوستان
من و خدا
بزرگ ترین گالری عکس
لینک باکس
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشق ترین زوج جهان و آدرس daftare-khateratam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

 
لينك هاي روزانه
- کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

جستجو

     Search

طراح قالب
Template By: LoxBlog.Com